Search
Close this search box.

Zdroje návštěvnosti GoogleApis

Asi dost skloňované zdroje návštěvnosti v Google Analytics. které se špatně dohledávají a často se zaměňují… Googleapis

PPC marketing

Co je PPC? PPC je zkratka pro a v kontextu marketingu se jeví o reklamu placenou za proklik.

Co to je ROI a jak vám pomůže?

V dnešním konkurenčním prostředí je pro firmy nezbytné investovat do marketingu, aby mohly dosáhnout a udržet si své zákazníky. Nicméně, aby investice do marketingu měly smysl, je důležité vědět, zda se vám vracejí investované peníze. A zde přichází na řadu **ROI (Return on Investment) – návratnost investic.**

Porovnání výstupů pro marketéry ROAS, PNO, ROI v jakých situacích tyto metriky v marketingu používat. Co nám přináší a jak s nimi pracovat

V dnešní době je pro marketéry klíčové mít přehled o výkonnosti svých marketingových kampaní a investic. K tomu slouží různé metriky, které nám poskytují informace o efektivitě naší práce. Mezi nejčastěji používané patří ROAS (Return on Advertising Spend), PNO (Profit Net of Overhead) a ROI (Return on Investment). Každá z těchto metrik má svá specifika […]

Základy marketingu pro e-shopy I.

Série článků o marketingu pro E-Shopy. Jak začít? Jaké jsou ty nejdůležitější principy marketingu e-shopů? V tomto článku se podíváme na základní pojmy a strategie, které vám pomohou porozumět světu online marketingu a motivovat vás k dalšímu objevování této fascinující oblasti.

Analýza dat: Jak sledovat a vyhodnocovat výsledky Vašeho online marketingu a zlepšovat svou strategii?

Online marketing je důležitou součástí většiny firemních strategií. Jedinou cestou, jak zjistit, zda je vaše strategie úspěšná, je monitorování a vyhodnocování dat. Analýza dat vám může poskytnout informace o tom, zda je vaše strategie efektivní, a to vám pomůže vylepšit své marketingové aktivity. Tento článek vám poskytne cenné informace o tom, jak analyzovat data a […]

Lokální SEO: Jak optimalizovat Vaše stránky pro zákazníky v konkrétní oblasti?

Lokální SEO je skvělý způsob, jak zvýšit návštěvnost a prodeje ve vašem konkrétním regionu. Je to také velmi užitečné nástroj pro lokální podniky, které se snaží oslovit místní zákazníky. Tento článek poskytuje uživatelsky přívětivý průvodce, jak optimalizovat vaše stránky pro zákazníky v konkrétní oblasti. Uvidíte, jak nastavit vaši lokalizaci, jak zvýšit viditelnost ve vyhledávacích nástrojích […]

Affiliate marketing: Jak spolupracovat s dalšími webovými stránkami a získat nové zákazníky?

Affiliate marketing je skvělá cesta pro online podniky, které chtějí zvětšit svůj dosah na trh. Je to efektivní a cenově dostupná forma marketingu, při které jsou spolupracovníci odměňováni za každý nový zákazník, kterého přivedou. Spolupráce s jinými webovými stránkami a blogery vám umožní dosáhnout většího publika a získat nové zákazníky, aniž byste museli investovat do […]