Jak nastavit affileate

Postup nastavení eHUB pro affiliate kódu na vašem webu. Od eHUB dostanete .pdf dokument a nastavením měřícího kódu, který je potřeb vložit do zdroje stránky. My v tomto případě použijeme pro vložení Google Tag Manager (GTM) a celkový postup budu demonstrovat na balikovém řešení Shoptet. <script id=“ehc“ type=“text/javascript“> ( function() { var ehcjs = document.createElement(‚script‘);…...

Gold Membership Required

You must be a Gold member to access this content.

Join Now

Already a member? Přihlaste se zde

RFM analýza

RFM - analýza

Zákazníci jsou srdcem každé úspěšné firmy a klíčem k jejímu růstu. Chcete-li dosáhnout skutečně efektivního a cíleného marketingu, nemůžete si dovolit opomíjet znalost svých zákazníků…. Gold Membership Required You must be a Gold member to access this content.Join NowAlready a member? Přihlaste se zde...

Gold Membership Required

You must be a Gold member to access this content.

Join Now

Already a member? Přihlaste se zde

Jak na členství ve Wortpressu

Členství a skupiny jsou jedny z nejžádanějších a nejpoužívanějších pluginů pro WordPress. Tyto pluginy mají klíčový význam pro online marketing a usnadňují práci při správě a monetizaci webu. Zde se podíváme na důležitost těchto pluginů a představíme několik přínosů, ale také klady a zápory.

Gold Membership Required

You must be a Gold member to access this content.

Join Now

Already a member? Přihlaste se zde

GTM EDU

Úkoly Generický event Původní (standardní) generický event posílaní do (Datalayeru). Zkuste v GTM jakkoliv odchytit. jablko hruška meloun jablko hruška meloun Nová datová vrstva Click – generický event Vyzkoušejte namapovat hodnoty jako v předchozím případě, ale na nový typ Datalayeru. jablko hruška meloun jablko hruška meloun Video – generický event Vyzkoušejte namapovat hodnoty jako v […]