RFM analýza
Zákazníci jsou srdcem každé úspěšné firmy a klíčem k jejímu růstu. Chcete-li dosáhnout skutečně efektivního a cíleného marketingu, nemůžete si dovolit opomíjet znalost svých zákazníků.
ROAS: Jak se vypočítá a k čemu slouží?
ROAS (Return on Advertising Spend) je důležitou metrikou, která pomáhá marketérům a podnikatelům měřit efektivitu svých reklamních kampaní.
Jak na členství ve Wortpressu
Členství a skupiny jsou jedny z nejžádanějších a nejpoužívanějších pluginů pro WordPress. Tyto pluginy mají klíčový význam pro online marketing a usnadňují práci při správě a monetizaci webu. Zde se podíváme na důležitost těchto pluginů a představíme několik přínosů, ale také klady a zápory.
GTM EDU
Úkoly Generický event Původní (standardní) generický event posílaní do (Datalayeru). Zkuste v GTM jakkoliv odchytit. jablko hruška meloun jablko hruška meloun Nová datová vrstva Click – generický event Vyzkoušejte namapovat hodnoty jako v předchozím případě, ale na nový typ Datalayeru. jablko hruška meloun jablko hruška meloun Video – generický event Vyzkoušejte namapovat hodnoty jako v […]
Novinky Google Analytics 4
Novinky v Google Analytics 4, GSC a
Zdroje návštěvnosti GoogleApis
Asi dost skloňované zdroje návštěvnosti v Google Analytics. které se špatně dohledávají a často se zaměňují… Googleapis
Analytika co nám přináší?
PPC marketing
Co je PPC? PPC je zkratka pro a v kontextu marketingu se jeví o reklamu placenou za proklik.