Jak nastavit affileate
Postup nastavení eHUB pro affiliate kódu na vašem webu. Od eHUB dostanete .pdf dokument a nastavením měřícího kódu, který je potřeb vložit do zdroje stránky. My v tomto případě použijeme pro vložení Google Tag Manager (GTM) a celkový postup budu demonstrovat na balikovém řešení Shoptet. <script id=“ehc“ type=“text/javascript“> ( function() { var ehcjs = document.createElement(‚script‘);…...
RFM analýza

Zákazníci jsou srdcem každé úspěšné firmy a klíčem k jejímu růstu. Chcete-li dosáhnout skutečně efektivního a cíleného marketingu, nemůžete si dovolit opomíjet znalost svých zákazníků…. Gold Membership Required You must be a Gold member to access this content.Join NowAlready a member? Přihlaste se zde...
ROAS: Jak se vypočítá a k čemu slouží?

ROAS (Return on Advertising Spend) je důležitou metrikou, která pomáhá marketérům a podnikatelům měřit efektivitu svých reklamních kampaní.
Jak na členství ve Wortpressu

Členství a skupiny jsou jedny z nejžádanějších a nejpoužívanějších pluginů pro WordPress. Tyto pluginy mají klíčový význam pro online marketing a usnadňují práci při správě a monetizaci webu. Zde se podíváme na důležitost těchto pluginů a představíme několik přínosů, ale také klady a zápory.
GTM EDU
Úkoly Generický event Původní (standardní) generický event posílaní do (Datalayeru). Zkuste v GTM jakkoliv odchytit. jablko hruška meloun jablko hruška meloun Nová datová vrstva Click – generický event Vyzkoušejte namapovat hodnoty jako v předchozím případě, ale na nový typ Datalayeru. jablko hruška meloun jablko hruška meloun Video – generický event Vyzkoušejte namapovat hodnoty jako v […]
Novinky Google Analytics 4
Novinky v Google Analytics 4, GSC a
Zdroje návštěvnosti GoogleApis

Asi dost skloňované zdroje návštěvnosti v Google Analytics. které se špatně dohledávají a často se zaměňují... Googleapis
Analytika co nám přináší?

… Gold Membership Required You must be a Gold member to access this content.Join NowAlready a member? Přihlaste se zde...